Tässä siis minun uusi hiustyylini. Ainut pikku mutta aisiassa on tai siis hiuksissa xD Kampaaja leikkasi ne hieman liian lyhyiksi! No mutta ei se mitään: Näillä mennään!

Eilen alkoi syysloma ja olen TOSI iloinen siitä, nyt voi rentoutua kera tietokone ja ulkoilu. :) Eh repeän muuten luokkalaiselleni Erkalle, koska hän sanoo itseään 8-vuotiaan näköiseksi; no minä en sitten nauranut tälle tunnilla :D Ja ai niin ai niin aloitan jaliksen sitten kun se alkaa! Eli siis eikun pelamaan! :D

Niin ja muuten olen aivan 'äimänä' kun yksi sanoi minua tänään galleriassa söpöksi ja se tuli aivan yllättäen! En osannut varautua mitenkää joten täytyy siis toipua. Olen myös muuten kipeänä että on kiva saada tuollainen 'tälli' päähän keskellä olka, niska ja jalka kipujen :) No kyllä minä varmaan toivun ensi viikonloppuun mennessä jolloin menemme 'ehkä' koko perheen kanssa Ouluun! Jeij!

 

Ja vielä lopuksi jtn tekemistä teille hyvät ihmiset! Tätä ette sitten ohita vaikka auto ajaisi päältä tai no ei nyt ihan. Haluan vain tietää mikä minä olen teille ja keitä te olette. No niin eli siis tässäpä tälläistä: (siskolta blogista + tämän kaverilta miksulta)

TÄMÄ ON TÄRKEIN! // LUE !!!! HETI

Eli jokainen, joka lukee tätä blogiani (sattumalta tai tarkoituksella) on velvoitettu vastaamaan näihin kysymyksiin. Kaikkein parasta olisi, jos viitsisit kirjoittaa kommenttisi alkuun kysymyksen numeron ja voisin lukea vastauksesi KAIKKIIN kysymyksiin kommentteina blogistani (olisin kerrankin suosittu). Mukavaa ja helppoa, right? Sitten vastattuasi kopsaa tämä omaan blogiisi ja velvoita muutkin vastaamaan (tai ainakin se henkilö, jolle olet itsekin joutunut vastaamaan), niin kierre jatkuu. Smiley Comprende? Eikun toimiin sitten vain.

* * *

01. Kuka olet?
02. Olemmeko ystäviä vai millainen on suhteesi minuun?
03. Koska ja miten tapasimme?
04. Mikä on paras ja pahin luonteenpiirteeni?
05. Uskaltaisitko halata minua?
06. Anna minulle lempinimi, ja kerro miksi valitsit juuri sen?
07. Kuvaile minua yhdellä sanalla
08. Mikä oli ensivaikutelmasi minusta?
09. Oletko edelleen samaa mieltä?
10. Mikä muistuttaa sinua minusta?
11. Jos voisit antaa minulle mitä tahansa, mitä se olisi?
12. Miten hyvin tunnet minut?
13. Koska näimme viimeksi?
14. Halusitko joskus kertoa minulle jotain, mitä et ole pystynyt kertomaan?
15. Aioitko pistää tämän blogiisi ja katsoa, mitä minä kertoisin sinusta?

____________________________________________________

Ja nyt vastauksia, kiitos! :)

 

P.S. Ai minun olkapääni ja niin sormeni naksuvat inhottavasti ;< Kuulisittepa, no hyvää jatkoa!